Her finn du informasjon om pressekontaktar, postjournal og pressebilde.

Vi vi legge til rette for at media raskt skal få informasjonen dei ønsker.

Du kan sende e-post til info@mrfylke.no eller kontakt med kommunikasjonsseksjonen om du har spørsmål, så vil vi sette deg i kontakt med rette fagperson.

Kommunikasjonssjef er Inger Johanne Moene, inger.moene@mrfylke.no, mob. 47 28 40 03

Pressemeldingar og nyheitsbrev

Pressemeldingane våre blir publisert under nyheiter på framsida. Send ein e-post kommunikasjonsseksjonen dersom du ønsker å motta pressemeldingar frå fylkeskommuen.

Du kan melde deg på og få tilsendt nyheitsbrev frå oss, med ei oppsummering av nyheistsakene våre.

Pressebilde

Du finn bilde av politikar og leiarar i fotoarkivet vårt.  Bilda er til fri bruk så lenge:

•  bruken er relevant med tanke på fylkeskommunen eller nokre av fylkeskommune sine aktivitetar eller tenester.
  • at du krediterer fotografen som står oppført på bildet. Der det ikkje står oppført fotograf kan du skrive “Foto: Møre og Romsdal fylkeskommune”

Fotoarkivet finn du på bilde.mrfylke.no

Postliste / offentleg journal

Postlista/ offentleg journal finn du i innsynsportalen vår