Masterstipend

Fylkeskommunen utlyser årleg stipend til masteroppgåver som bidreg til kunnskapsutvikling om aktuelle problemstillingar i fylket. Ordninga består av hovudtema kultur, kompetanse, næring og berekraftig samfunnsutvikling.

Masterstipenda er på 25 000 kroner og blir gitt til studentar som skriv ei masteroppgåve som bidreg til kunnskapsbygging om Møre og Romsdal og som belyser aktuelle problemstillingar i fylket. Masteroppgåva må bli levert våren 2025.

Det er forventa at ein student som mottek stipend skal presentere masteroppgåva si for fylkeskommunen når ho er ferdigstilt og at studenten bidreg med råd og innspel til fylkeskommunen med bakgrunn i oppgåvearbeidet og funn.

Kva kan du bruke stipendet til?

Masterstipendordninga er delt inn etter fagområde og utvalde tema under kvart område. Du finn ei oversikt over fagområda lenger nede på sida.

Nokre krav gjeld alle fagområda: 

  • Masteroppgåva skal belyse ei aktuell problemstilling i Møre og Romsdal
  • Minst ei av einingane i undersøkinga skal vere lokalisert i Møre og Romsdal

Kven kan søke stipendet?

Alle masterstudentar som leverer oppgåve våren 2025 kan søke. Der søknadar er jamne vil vi prioritere studentar med tilknyting til fylket.

Hovudtema for masterstipendet

Stipenda er delt inn i fagområde. Kvart fagområde har eigne aktuelle tema og desse blir rullerte årleg. Nokre av fagområda har spesifikke tema, andre er meir opne.

Ta òg gjerne ein titt på oversikta over tidlegare stipendmottakarar, tema og oppgåver.

Søknadsfrist

15. november

Følg denne lenka for å sende inn din søknad

Relevante dokument

Fylkesstrategi for kultur, frivillig sektor og arenaer 2022–2025

Fylkesstrategi for kvalitet i vidaregåande opplæring 2023–2027

Fylkesstrategi for forsking og innovasjon 2021–2024

Tidlegare oppgåver

Her ser du ei oversikt over dei som har fått masterstipend frå Møre og Romsdal fylkeskommune. Før 2023 var masterstipendet berre til oppgåver innanfor kulturområdet.

Tidlegare mottakarar av masterstipendet
År Mottakar Tema for oppgåva Fagområde
2023 Thomas André Ådnanes A qualitative comparative analysis of education for sustainable development through learning in Norway and Wisconsin Kompetanse og næring
2023 Helene Maria Nygaard Reite Hvilke faktorer er avgjørende i for valg av programfag i studieforberedende utdanningsløp ved Molde videregående skole Kompetanse og næring
2023 Elise Kristin Nedrelid Gjermundrød Med utgangpunkt i internasjonal ledelsesteori; hva mener toppledere i Den Maritime Klyngen er god ledelse, og i hvilken grad samsvarer dette med internasjonal og norsk teori om ledelse? Kompetanse og næring
2023 Tomas Do Prado Coelho Motivations of immigrants to volunteer in sports organizations in Norway Kultur
2023 Karl Jermstad og Nora Linnea Solheim Vevet i tid – En transformasjon av industriell kulturarv på Tingvoll Kultur
2023 Birte Slettevoll «Til den andre». Ein autoetnografisk studie av eit kunstnarisk prosjekt i skjeringspunktet mellom eigen musikalsk identitet og folkemusikk Kultur
2023 Inger Helen Skarshaug Breivik og Solveig Bae Nordal Helsesykepleiers erfaringer med bruk av en kunnskapsbasert nettportal i møte med ungdommer med psykiske helseplager i skolehelsetjenesten Berekraft og kultur
2022 Astrid Eidhammer Austrheim Traumatisk byutvikling - En undersøkelse av holdninger og verdier knyttet til gjenreisningsarkitekturen i Molde og Åndalsnes Kultur
2022 Birgitte Elsa Sundgot Førre Livskvalitet og sosiale relasjoner hos barn i by og bygd. Analyser av barn med svake relasjoner til foreldre, venner og skole Kultur
2022 Jannicke Hesthol Løvik Okkupasjonsminnelandskap eller krigsminnelandskap Kultur
2022 Jan Halvard Holmøy Identitetsutvikling ved bruk av mikrohistoriske perspektiv og lokalsamfunn i samfunnsfag Kultur
2021 Isak Thesmann Høier Myhr Horgar En kvalitativ casestudie av «Lille aARsille» og bruken av AR i museumsformidling Kultur
2021 Kristin Ersdal Edland Spinnehjul i middelalderens Norge: husflidsprodukt eller handelsvare? Produksjon av spinnehjul i middelalderens Norge Kultur
2021 Peder Blomvik Bruk av nye teknologiar for å skape virtuelle opplevingar innan kulturarv Kultur
2021 Peder Blomvik Bruk av nye teknologiar for å skape virtuelle opplevingar innan kulturarv Kultur
2021 Rosemina Azad Universell utforming av offentlige områder i Ålesund Kultur
2021 Silje Vedvik Regional tilrettelegging av toppidrett for utøvarar i videregåande skole Kultur
2021 Vedat Sevincer Value Co-Creation and Co-Destruction in AR Mediated Games Kultur
2020 Fredrik Hope Språkpolitisk praksis i dei norske folkebiblioteka Kultur
2020 Nicolò Oreste Pinciroli Vago Bruk av kunstig intelligens til å klassifisere symbol og helgenar i religiøse kunstverk Kultur
2020 Per Andre Munkeby Fenne Undersøking av kva faktorar som bidreg til at enkelte norske idrettslag jamnleg utvikler gode idrettsutøverar Kultur