Masterstipend

Fylkeskommunen utlyser årleg stipend til masteroppgåver som bidreg til kunnskapsutvikling om aktuelle problemstillingar i fylket. Ordninga består av hovudtema kultur, kompetanse, næring og berekraftig samfunnsutvikling.

Masterstipenda er på 25 000 kroner og blir gitt til studentar som skriv ei masteroppgåve som bidreg til kunnskapsbygging om Møre og Romsdal og som belyser aktuelle problemstillingar i fylket. Masteroppgåva må bli levert våren 2025.

Det er forventa at ein student som mottek stipend skal presentere masteroppgåva si for fylkeskommunen når ho er ferdigstilt og at studenten bidreg med råd og innspel til fylkeskommunen med bakgrunn i oppgåvearbeidet og funn.

Kva kan du bruke stipendet til?

Masterstipendordninga er delt inn etter fagområde og utvalde tema under kvart område. Du finn ei oversikt over fagområda lenger nede på sida.

Nokre krav gjeld alle fagområda: 

  • Masteroppgåva skal belyse ei aktuell problemstilling i Møre og Romsdal
  • Minst ei av einingane i undersøkinga skal vere lokalisert i Møre og Romsdal

Kven kan søke stipendet?

Alle masterstudentar som leverer oppgåve våren 2025 kan søke. Der søknadar er jamne vil vi prioritere studentar med tilknyting til fylket.

Hovudtema for masterstipendet

Stipenda er delt inn i fagområde. Kvart fagområde har eigne aktuelle tema og desse blir rullerte årleg. Nokre av fagområda har spesifikke tema, andre er meir opne.

Ta òg gjerne ein titt på oversikta over tidlegare stipendmottakarar, tema og oppgåver.

Søknadsfrist

15. november

Følg denne lenka for å sende inn din søknad

Relevante dokument

Fylkesstrategi for kultur, frivillig sektor og arenaer 2022–2025

Fylkesstrategi for kvalitet i vidaregåande opplæring 2023–2027

Fylkesstrategi for forsking og innovasjon 2021–2024

Tidlegare oppgåver

Her ser du ei oversikt over dei som har fått masterstipend frå Møre og Romsdal fylkeskommune. Før 2023 var masterstipendet berre til oppgåver innanfor kulturområdet.

Tidlegare mottakarar av masterstipendet
ÅrMottakarTema for oppgåvaFagområde
2023Thomas André ÅdnanesA qualitative comparative analysis of education for sustainable development through learning in Norway and WisconsinKompetanse og næring
2023Helene Maria Nygaard ReiteHvilke faktorer er avgjørende i for valg av programfag i studieforberedende utdanningsløp ved Molde videregående skoleKompetanse og næring
2023Elise Kristin Nedrelid GjermundrødMed utgangpunkt i internasjonal ledelsesteori; hva mener toppledere i Den Maritime Klyngen er god ledelse, og i hvilken grad samsvarer dette med internasjonal og norsk teori om ledelse?Kompetanse og næring
2023Tomas Do Prado CoelhoMotivations of immigrants to volunteer in sports organizations in NorwayKultur
2023Karl Jermstad og Nora Linnea SolheimVevet i tid – En transformasjon av industriell kulturarv på TingvollKultur
2023Birte Slettevoll«Til den andre». Ein autoetnografisk studie av eit kunstnarisk prosjekt i skjeringspunktet mellom eigen musikalsk identitet og folkemusikkKultur
2023Inger Helen Skarshaug Breivik og Solveig Bae NordalHelsesykepleiers erfaringer med bruk av en kunnskapsbasert nettportal i møte med ungdommer med psykiske helseplager i skolehelsetjenestenBerekraft og kultur
2022Astrid Eidhammer AustrheimTraumatisk byutvikling - En undersøkelse av holdninger og verdier knyttet til gjenreisningsarkitekturen i Molde og ÅndalsnesKultur
2022Birgitte Elsa Sundgot FørreLivskvalitet og sosiale relasjoner hos barn i by og bygd. Analyser av barn med svake relasjoner til foreldre, venner og skoleKultur
2022Jannicke Hesthol LøvikOkkupasjonsminnelandskap eller krigsminnelandskapKultur
2022Jan Halvard HolmøyIdentitetsutvikling ved bruk av mikrohistoriske perspektiv og lokalsamfunn i samfunnsfagKultur
2021Isak Thesmann Høier Myhr HorgarEn kvalitativ casestudie av «Lille aARsille» og bruken av AR i museumsformidlingKultur
2021Kristin Ersdal EdlandSpinnehjul i middelalderens Norge: husflidsprodukt eller handelsvare? Produksjon av spinnehjul i middelalderens NorgeKultur
2021Peder BlomvikBruk av nye teknologiar for å skape virtuelle opplevingar innan kulturarvKultur
2021Peder BlomvikBruk av nye teknologiar for å skape virtuelle opplevingar innan kulturarvKultur
2021Rosemina AzadUniversell utforming av offentlige områder i ÅlesundKultur
2021Silje VedvikRegional tilrettelegging av toppidrett for utøvarar i videregåande skoleKultur
2021Vedat SevincerValue Co-Creation and Co-Destruction in AR Mediated GamesKultur
2020Fredrik HopeSpråkpolitisk praksis i dei norske folkebibliotekaKultur
2020Nicolò Oreste Pinciroli VagoBruk av kunstig intelligens til å klassifisere symbol og helgenar i religiøse kunstverkKultur
2020Per Andre Munkeby FenneUndersøking av kva faktorar som bidreg til at enkelte norske idrettslag jamnleg utvikler gode idrettsutøverarKultur